مناقصه پیش صلاحیت فنّی راه آهن عمان – امارات متحده عربی

مناقصه پیش صلاحیت فنّی راه آهن عمان – امارات متحده عربی

دولت عمان و شرکت راه‌آهن اتحاد، توسعه‌دهنده و مجری شبکه ریلی اتصال عمان و امارات‌متحده‌عربی از پیمانکاران متخصص دعوت کرده است تا در فرآیند بررسی پیش‌صلاحیت فنّی برای مناقصه عملیات عمرانی اقدام کنند.

به گزارش مرکز تبادل فنآوری مسقط و به نقل از مسقط‌دیلی، پیمانکاران بالقوه باید بصورت جداگانه یا در قالب مشارکت JV/کنسرسیوم نشان دهند که واجد منابع لازم و تخصص مورد نیاز برای تحقق الزامات ذیل می‌باشند: شرکت و یا مشارکت JV و یا کنسرسیوم به رهبری یک شرکت محلّی ثبت شده در عمان یا امارات برای ارائه پکیج‌ها در کشور مربوطه و باتجربه اخیر در اجرای پروژه‌هایی با اندازه و ماهیت مشابه (فعالیت‌های خاکی، سازه‌ها، تونل‌ها، تاسیسات باربری، جاده‌ها و انبارها و غیره). همچنین متقاضیان باید دارای تجربه طراحی و ساخت برای تکمیل به موقع پروژه‌ها و باکیفیت موردنیاز باشند.

اسناد پیش‌صلاحیت فنی برای خرید و دانلود از طریق درگاه خدمات پرداخت الکترونیکی از 13 مارس  تا 27 مارس 2023، ساعت 6 بعد از ظهر با مبلغ غیرقابل استرداد 5250 ریال عمانی معادل 000 50 درهم امارات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده در دسترس خواهد بود.

پیش از این، مهندس سعید بن حمود المعالی، از مقامات مسئول وزارت مسکن و شهرسازی عمان اعلام کرده بود: ما انتظار داریم تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده، پس از تعیین پیمانکار، فرآیند مهندسی، تدارکات و ساخت (EPC) برای پروژه راه‌آهن عمان – امارات را تعیین تکلیف نماییم و عملیاتی نمودن پروژه یک سال و یا بیشتر پس از تعیین پیمانکار EPC انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارتباط با ما در واتس اپ
ارسال پیام